שייקר NINJA POWER NUTRI™ DUO CB103 השייקר שכבש את השוק!

שייקר נינג’ה NINJA POWER NUTRI™ DUO CB103 הוא כלי עוצמתי ורב-תכליתי המציע מגוון רחב של אפשרויות להכנת משקאות ומאכלים שונים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ייחודי, המוצר מבטיח חווית שימוש חלקה ונוחה במיוחד. הנה הסיבות מדוע המוצר הזה הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

עוצמה מרשימה

הנינג’ה POWER NUTRI™ DUO מצויד במנוע חזק של 1100W עם טכנולוגיית ™smartTORQUE, המיועדת לעומסים כבדים. המנוע שומר על עוצמה גבוהה גם במהירות גבוהה, מה שמאפשר לרסק ולטחון מוצרי מזון קפואים, קרח ורכיבי מזון קשים ביותר בקלות ובמהירות.

להבים מתקדמים

המכשיר כולל מכלול להבים ייחודי עם להבי HYBRID EDGE™, הכוללים 6 להבים המסוגלים לעמוד בעומסים כבדים. הלהבים מקצרים את זמן העבודה ומשפרים את המרקם של כל משקה או מאכל שתכינו.

תכניות חכמות

טכנולוגיית Auto IQ System המובנית במכשיר מציעה 4 תכניות חכמות למגוון רחב של מרקמים ותוצאות, בלחיצת כפתור אחת:

  • Smoothie – סמודי’ס
  • Extract – שייקים ומשקאות קפואים
  • Bowl – סמודי בול, פרוזן יוגורט וסורבה
  • Spread – חמאות אגוזים, חומוס וממרחים

בנוסף, ניתן לעבוד ידנית בעזרת אפשרות pulse, הכוללת טיימר דיגיטלי להצגת זמן העבודה.

שייקר עוצמתי נינג'ה NINJA POWER NUTRI™ DUO CB103 יבואן רשמי שריג
לרכישה במחיר הזול ביותר בשוק לחצו כאן!

מכלים ייחודיים

השייקר מגיע עם שני סוגי מכלים:

  • Power Nutri™ Bowl – מכל ערבול בנפח 400 מ”ל עם כנפי ערבול (פטנט ייחודי) המאפשרים להכין מזון קפוא ללא או עם מעט נוזלים לסמודי בול, פרוזן יוגורט, סורבה, חמאות אגוזים ועוד. המכל מגיע עם מכסה אחסון.
  • Power Nutri™ Cup – מכל בנפח 700 מ”ל מפלסטיק איכותי ללא BPA עם מכסה לגימה. המכל מותאם לרכבים בישראל וניתן לקחת לדרך (TO GO).

קלות שימוש ותחזוקה

המכשיר כולל מקום אחסון נוח לכבל בגוף המכשיר, והמכלים ניתנים לשטיפה במדיח כלים, מה שמקל מאוד על התחזוקה.

לסיכום, שייקר נינג’ה NINJA POWER NUTRI™ DUO CB103 הוא הבחירה האולטימטיבית עבור כל מי שמחפש מכשיר רב-תכליתי, חזק וקל לשימוש. עם מגוון תכניות חכמות ומכלים מותאמים, תוכלו להכין משקאות ומאכלים מושלמים בכל פעם מחדש. רכשו עכשיו ותהנו מהיתרונות המדהימים של השייקר העוצמתי של נינג’ה.

לרכישת המוצר במחיר הזול ביותר בשוק לחצו כאן>>

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלת הקניות!
חזרה לחנות
0